Grupo de Innovación Docente

 

 

Descrición

O eixo temático serán os Obxectivos do Desenvolvemento Sostible 2030 nas cidades. Así, por exemplo trataráse de analizar e logo dar solución a cuestións como:

  • Medidas para o mellor estado de conservación dos bens de patrimonio cultural.
  • Como facer un mellor uso e ter unha mellor información sobre os alimentos.
  • Coñecer os dereitos como cidadán e presentar un recurso na Administración Pública.
  • Coñecer as cuestións máis importantes a ter en conta sobre a protección de datos na contorna das cidades.
  • Resolver problemas a través da mediación.
  • Estragos habituais no medio ambiente etc.

 

Coordinador/a

Rosa María Ricoy Casas

986 802 029 | rricoy@uvigo.es

Páxina web

Web do GID

 

Obxectivos

  • Entender a acción pedagóxica como aprendizaxe, facendo servizo á comunidade, unha práctica transformadora con dimensión política, orientada á formación, á xustiza, á igualdade de oportunidades.
  • Empoderar ás persoas para exercer unha cidadanía activa e responsable e polo tanto axentes de cambio.
  • Contribuir a xerar unha cultura máis cooperativa, interdisciplinaria, crítica.

 

Resultados

  • Se persigue (como xa se fixo na primeira anualidade) a consecución de resultados, a súa medición, análise, etc para publicacións de impacto que permitan visibilizar estas accións. A súa divulgación (participación en congresos, organización de xornadas, publicacións, plataformas como OCW, EDX, COURSERA, CEA) permitirá dar a coñecer estas experiencias a outros docentes da nosa e doutras Universidades, e visibilizará o papel da ensinanza superior. Por ende, terá impacto na mellora de calidade na docencia.

 

Participantes

  • Julia Armesto González.
  • Hermes de Andrade Júnior.
  • Ana Isabel del Valle Couto.
  • Francisca Fariña Rivera.
  • Gonzalo Luis Pedrido Rey.
  • Manuel Pérez Cota.
  • José Santiago Pozo Antonio.
  • Susana Reboreda Morillo.
  • África Rodríguez García.
  • Joaquín Sueiro Justel.
  • Francisco José Torres Pérez.
  • Sara Louredo Casado.