A UVigo impulsa o primeiro curso en Galicia sobre a igualdade entre homes e mulleres nas relacións laborais

Impártese en Santiago ata o mes de xuño coa participación de 40 persoas

Coa aprobación do real decreto 901/2020 relativo á negociación e rexistro de plans de igualdade e do real decreto 902/2020, de igualdade retributiva, a formación relacionada coa negociación, a avaliación dos plans de igualdade e a efectividade do principio de igualdade na retribución téñense convertido en coñecementos moi demandados na contorna laboral. Para achegar este tipo de competencias ás persoas traballadores e aos axentes sociais, a Escola Aberta de Formación Permanente da Universidade de Vigo acaba de poñer en marcha un curso sobre Igualdade entre homes e mulleres nas relacións laborais. Trátase dunha actividade que, “polo seu carácter específico e duración”, non ten precedentes en ningunha outra comunidade autónoma, como explicaba a conselleira de Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana, no acto a apertura celebrado na tarde deste mércores.

A docencia, que será totalmente presencial, impártese en Santiago de Compostela, no Centro de Novas Tecnoloxías de Galicia, baixo a dirección de Belén Fernández Docampo, profesora de Dereito do Traballo e da Seguridade Social e a coordinación de Rosa M. Rodriguez Martín Retortillo, axudante doutora de Dereito do Traballo e da Seguridade Social. Na organización colabora tamén a Dirección Xeral de Relacións Laborais. A encargada de impartir o relatorio inaugural foi a valedora do Pobo, María Dolores Fernández Galiño, que afondou nos prexuízos de xénero nas relacións laborais e a evolución histórica no Dereito do Traballo. No acto inaugural, a conselleira María Jesús Lorenzana avanzou que ao longo deste ano o Goberno autonómico ofertará máis de 20 cursos e un total de 5000 prazas que afondarán, entre outras cuestións, na fenda salarial, a desconexión dixital, os teitos de cristal ou teletraballo. Deste xeito, Galicia convértese “na primeira comunidade autónoma en impartir formación específica en igualdade laboral a toda a cidadanía, tanto aos axentes sociais como aos traballadores en xeral, con este curso superior que se acordou no seo do Diálogo Social”.

Ler a nova completa no DUVI