O alumnado sénior do campus impulsa a súa propia radio

“Feita con medios rudimentarios”, pero tamén con moita ilusión, e co obxectivo de “dar voz e presenza aos maiores”, a asociación de alumnado e ex-alumnado sénior do campus de Pontevedra (Asaexs) impulsou a súa propia “radio online”, á que deron o nome de Ponte na Onda. A través da plataforma Twitch, a asociación emite cada semana unha serie de programas de produción propia, espazos que, como explica o presidente de Asaexs, Miguel Ángel Yebra, constitúen por agora “pequenas probas para fixar o que pode ser a liña da emisora definitiva”. A estes súmase ademais, a redifusión de Radio 50yPico, un programa impulsado pola Federación Galega de Asociacións Universitarias Sénior (Fegaus), que realizan semanalmente alumnos e alumnas dos programas de maiores de cinco campus galegos.

Xunto a Yebra, os tamén alumnos do Programa Universitario de Maiores no campus pontevedrés Gloria Pérez Prieto, Carmen Pérez Tilve e Juan José Meilán conforman na actualidade o equipo responsable de Ponte na Onda. Mais, como sinala o presidente de Asaexs, o obxectivo é “ir incorporando máis xente” a unha actividade que, como lembra, “no fondo está a ser case como a nosa segunda Universidade”, nestes meses nos que a pandemia da covid-19 limitou a actividade presencial na Universidade, e que se suma ademais á revista dixital Gaudeamus no propósito da asociación de “dar voz” ao alumnado sénior do campus.

Ler a noticia completa no DUVI